Spojistost funkci

Toto je hlavní technické fórum pro diskusi o problémech při vytváření PROMOTIC aplikací a jejich řešení.

Spojistost funkci

Postby Majkl » Tue 01. Dec 2020 8:59:40

Ahoj,

předem se omlouvám za hloupý dotaz, jsem v promoticu absolutní laik, tak chci pochopit, jak propojit určité funkce a kde psát aktuální script.

Potřebuji jen na začátek si vykreslit hodnoty Celsia na Far. (viz. obrázek. vytvořeno ve VS)
Image
Vytvořil jsem si 3x jako nový objekt číslo (PmNumber) jakož to čislo1, čislo2, výsledek.
V editačním rozhraním jsem si vytvořil podobné GUI, jak je na obrázku. 2x edit box (reálné číslo) a táhlo se stupnicí a s editací, vodorovně.
V prvním edit boxu jsem přiřadil vazbu na vlastnost objektu právě to vytvořeno číslo 1, pro druhy edit box číslo 2 a pro ten slider výsledek.

A teď nevím, kde tento script psát, do Vysledek(PmNumber)/+udalosti/onValueWrite a zde psát script a nebo přímo do editačního rozhraní Slider/Události/OnFocusIn

Nevím zda mám proměnné špatně propojené, nebo kde pišu špatně script, abych pochopil, jak to funguje a začal s tím pracovat.

Děkuji za radu a váš čas
Pěkný den
Majkl
 
Posts: 2
Joined: Mon 30. Nov 2020 15:41:19

Re: Spojistost funkci

Postby albiman » Wed 02. Dec 2020 10:15:01

Zdravím.
Předpokládám, že PmNumber jste vytvořil v aplikaci jako PmaNumber, nyní je spíše doporučováno používat objekt PmData a tam používat proměnné (je tam více možností a vlastností než u PmaNumber).
V obrazu je nejlepší navázat proměnnou na daný prvek (např. proměnné celsius a farnheit) přes záložku proměnné grafického prvku např. PmgWEdit.
https://ctrlv.cz/xadV
Pak do vlastnosti text přidat vazbu na vlastnost grafického prvku viz vzor:
Code: Select all
$db.GP(0,"#vars/celsius","Value",0)

Pak si následně na záložce Metody (stále jsme u grafického prvku) vytvořit metodu kde bude vytvořený přepočet, např.:
Code: Select all
var C = pMe.Items("#vars/celsius").Value;
var F = C * 1.8 +32;
pMe.Items("#vars/farnheit").Value = F;